- Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady programu Karty KLUBU ZDROWIA, jak również zasady wydawania i używania Kart KLUBU ZDROWIA.
- Wydawcą Kart KLUBU ZDROWIA i Organizatorem Programu jest OPOL-FINANS sp. z o.o. (“Organizator”) – właściciel KLUBU ZDROWIA mieszczącego się w Ozimku, przy ulicy Wyzwolenia 41.
- Karty KLUBU ZDROWIA będą̨ wydawane i akceptowane przez KLUB ZDROWIA.
- Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.3filaryzdrowia.pl oraz w KLUBIE ZDROWIA w Ozimku, przy ulicy Wyzwolenia 41.
- Klient chcący otrzymać Karty Stałego Klienta Klient powinien spełnić łącznie następujące warunki:
a) Klient jest pełnoletnią osobą fizyczną,
b) wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w celach związanych z uczestnictwem w Programie
c) uiścił jednorazową opłatę aktywacyjną w wysokości 100 zł, z zastrzeżeniem punktu 6. - Klientowi przysługuje obniżka opłaty aktywacyjnej do 1 zł w przypadku:
a) posiadania czynnego ubezpieczenia życiowego lub zdrowotnego za pośrednictwem OPOL-FINANS sp. z o.o.,
b) wykupił pakiet 10 zabiegów inhalacji wodorem,
c) został Klubowiczem DuoLife za pośrednictwem Organizatora,
c) skorzystał z okresowych promocji ogłaszanych przez Organizatora. - Karty KLUBU ZDROWIA będą wydawane przez współpracowników Organizatora Klientom oraz będzie można nabyć w sklepie internetowym www.3filaryzdrowia.pl. po spełnieniu warunków, o których mowa pkt. 5 lub 6.
- Karty Stałego Klienta są kartami imiennymi i upoważniają̨ osobę wskazaną na Karcie KLUBU ZDROWIA do:
a) zakupu produktów i usług po preferencyjnych cenach zwanych cenami klubowymi,
b) zakupu produktów w sklepie internetowym korzystając z indywidualnego kuponu klubowego upoważniającego do rabatu ustalanego na
poszczególne grupy produktów. - Karta KLUBU ZDROWIA nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym lub pieniężnym, nie jest również kartą płatniczą.
- W celu skorzystanie z preferencyjnych cen należy okazać pracownikowi KLUBU ZDROWIA Kartę KLUBU ZDROWIA przed dokonaniem wyboru formy płatności za zakupy.
- Z programu Karty KLUBU wyłączone są wybrane produkty i usługi proponowane przez Organizatora.
- Ujawnienie przez klienta w formularzu zgłoszeniowym Programu danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w Programie.
- Administratorem danych osobowych ujawnionych na potrzeby przystąpienia do Programu jest OPOL-FINANS sp. z o.o.
- Dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) („Ustawa”).
- Klient przystępując do Programu może wyrazić także zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych podanych w formularzu zgłoszeniowym w celach marketingowych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, a jej nieudzielenie nie stanowi przeszkody do uczestnictwa w Programie.
- Organizator Programu przedsięwziął niezbędne środki technicznej organizacyjne, by przetwarzanie danych osobowych Klientów odbywało się w zgodzie z odpowiednimi regulacjami prawnymi, w szczególności na zasadach określonych w Ustawie.
- Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, uaktualniania, uzupełniania lub usunięcia zgodnie z art. 32–35 Ustawy. Żądanie usunięcia danych osobowych przez Uczestnika jest równoznaczne z usunięciem Uczestnika z Programu.
- Program trwa przez czas nieokreślony. Organizator może wstrzymać okresowo lub zaniechać przyjmowania dalszych zgłoszeń lub wydawania Kart KLUBU ZDROWIA poprzez opublikowanie takiej decyzji na stronie internetowej www.3filaryzdrowia.pl.
- Organizator na prawo zakończyć niniejszy Program po uprzednim umieszczeniu informacji na stronie internetowej: www.3filaryzdrowia.pl
- Klient może zrezygnować z Programu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o rezygnacji w KLUBIE ZDROWIA w Ozimku.
- Uczestnictwo w Programie ustaje także w przypadku odwołania przez klienta zgody na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych zgodnie z pkt. 12.
- W przypadku przeprowadzenia Programu niezgodnie z Regulaminem klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej na adres: pwmatrta@onet.eu lub w formie pisemnej na KLUB ZDROWIA, ul. Wyzwolenia 41, 46-040 Ozimek
- Składający reklamację powinien uwidocznić w jej treści swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy.
- Rozpatrywanie reklamacji trwa 30 dni liczonych od dnia jej otrzymania.
- Organizator będzie przetwarzał dane osobowe składającego reklamację wyłącznie w związku z procedura reklamacyjną, a po zakończeniu procedury reklamacyjnej dane osobowe zostaną usunięte.
- Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie.
- Zmieniony Regulamin udostępniony zostanie zarówno w KLUBIE ZDROWIA oraz na stronie internetowej www.3filaryzdrowia.pl
- Do wszelkich spraw nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2022 roku.