Regulamin Karty KLUBU ZDROWIA

   

  1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady programu Karty KLUBU ZDROWIA, jak również zasady wydawania i używania Kart KLUBU ZDROWIA.
  2. Wydawcą Kart KLUBU ZDROWIA i Organizatorem Programu jest OPOL-FINANS sp. z o.o. (“Organizator”) – właściciel KLUBU ZDROWIA mieszczącego się w Ozimku, przy ulicy Wyzwolenia 41.
  3. Karty KLUBU ZDROWIA będą̨ wydawane i akceptowane przez KLUB ZDROWIA.
  4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.3filaryzdrowia.pl oraz w KLUBIE ZDROWIA w Ozimku, przy ulicy Wyzwolenia 41.
  5. Klient chcący otrzymać  Karty Stałego Klienta Klient powinien spełnić łącznie następujące warunki:
        a) Klient jest pełnoletnią osobą fizyczną,
        b) wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w celach związanych z uczestnictwem w Programie
        c) uiścił jednorazową opłatę aktywacyjną w wysokości 100 zł, z zastrzeżeniem punktu 6.
  6.  Klientowi przysługuje obniżka opłaty aktywacyjnej do 1 zł w przypadku:
       a) posiadania czynnego ubezpieczenia życiowego lub zdrowotnego za pośrednictwem OPOL-FINANS sp. z o.o.,
       b) wykupił pakiet 10 zabiegów inhalacji wodorem,
       c) został Klubowiczem DuoLife za pośrednictwem Organizatora,
       c) skorzystał z okresowych promocji ogłaszanych przez Organizatora.
  7.  Karty KLUBU ZDROWIA  będą wydawane przez współpracowników Organizatora Klientom oraz będzie można nabyć w sklepie internetowym www.3filaryzdrowia.pl.  po spełnieniu warunków, o których mowa pkt. 5 lub 6.
  8. Karty Stałego Klienta są kartami imiennymi i upoważniają̨ osobę wskazaną na Karcie KLUBU ZDROWIA do:
      a) zakupu produktów i usług po preferencyjnych cenach zwanych cenami klubowymi,
      b) zakupu produktów w sklepie internetowym korzystając z indywidualnego kuponu klubowego upoważniającego do rabatu ustalanego na 
          poszczególne grupy produktów.
  9. Karta KLUBU ZDROWIA nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym lub pieniężnym, nie jest również kartą płatniczą.
  10. W celu skorzystanie z preferencyjnych cen należy okazać pracownikowi KLUBU ZDROWIA  Kartę KLUBU ZDROWIA przed dokonaniem wyboru formy płatności za zakupy.
  11. Z programu Karty KLUBU wyłączone są wybrane produkty i usługi  proponowane przez Organizatora.
  12. Ujawnienie przez klienta w formularzu zgłoszeniowym Programu danych osobowych i wyrażenie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne, jednak niezbędne do uczestnictwa w Programie.
  13. Administratorem danych osobowych ujawnionych na potrzeby przystąpienia do Programu jest OPOL-FINANS sp. z o.o.
  14. Dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 7 pkt 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 ze zm.) („Ustawa”).
  15. Klient przystępując do Programu może wyrazić także zgodę na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych podanych w formularzu zgłoszeniowym w celach marketingowych. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, a jej nieudzielenie nie stanowi przeszkody do uczestnictwa w Programie.
  16. Organizator Programu przedsięwziął niezbędne środki technicznej organizacyjne, by przetwarzanie danych osobowych Klientów odbywało się w zgodzie z odpowiednimi regulacjami prawnymi, w szczególności na zasadach określonych w Ustawie.
  17. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści jego danych osobowych oraz możliwość ich poprawiania, uaktualniania, uzupełniania lub usunięcia zgodnie z art. 32–35 Ustawy. Żądanie usunięcia danych osobowych przez Uczestnika jest równoznaczne z usunięciem Uczestnika z Programu.
  18. Program trwa przez czas nieokreślony. Organizator może wstrzymać okresowo lub zaniechać przyjmowania dalszych zgłoszeń lub wydawania Kart KLUBU ZDROWIA poprzez opublikowanie takiej decyzji na stronie internetowej www.3filaryzdrowia.pl. 
  19. Organizator na prawo zakończyć niniejszy Program po uprzednim umieszczeniu informacji na stronie internetowej: www.3filaryzdrowia.pl
  20. Klient może zrezygnować z Programu poprzez złożenie pisemnego oświadczenia o rezygnacji w KLUBIE ZDROWIA w Ozimku.
  21. Uczestnictwo w Programie ustaje także w przypadku odwołania przez klienta zgody na przetwarzanie przez Organizatora swoich danych osobowych zgodnie z pkt. 12.
  22. W przypadku przeprowadzenia Programu niezgodnie z Regulaminem klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  23. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja może zostać złożona w formie elektronicznej na adres: pwmatrta@onet.eu lub w formie pisemnej na KLUB ZDROWIA, ul. Wyzwolenia 41, 46-040 Ozimek
  24. Składający reklamację powinien uwidocznić w jej treści swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy.
  25. Rozpatrywanie reklamacji trwa 30 dni liczonych od dnia jej otrzymania.
  26. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe składającego reklamację wyłącznie w związku z procedura reklamacyjną, a po zakończeniu procedury reklamacyjnej dane osobowe zostaną usunięte.
  27. Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie.
  28. Zmieniony Regulamin udostępniony zostanie zarówno w KLUBIE ZDROWIA oraz na stronie internetowej www.3filaryzdrowia.pl
  29. Do wszelkich spraw nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  30. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.10.2022 roku.